IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000:2018

IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000:2018

239,58 incl. BTW

De internationale norm voor servicemanagement, ISO/IEC 20000:2018, definieert de eisen voor het opzetten, implementeren, onderhouden en continu verbeteren van een servicemanagementsysteem (SMS).

Wissen

Beschrijving

IT-servicemanagement beschrijft het ontwerp, de levering, de ondersteuning en de verbetering van IT-gerelateerde diensten ter ondersteuning van de bedrijfsresultaten. De internationale norm voor servicemanagement, ISO/IEC 20000:2018, definieert de eisen voor het opzetten, implementeren, onderhouden en continu verbeteren van een servicemanagementsysteem (SMS). Het SMS maakt duidelijk wat essentieel is voor het beheer van de servicelevenscyclus: men moet plannen, ontwerpen, transities maken, diensten leveren en verbeteren. Als diensten voldoen aan de overeengekomen eisen, wordt er waarde geleverd aan klanten, gebruikers en de organisatie die deze diensten levert.
Doelgroep: ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt of interesse heeft in IT service management.
Toelating: Er zijn geen toelatingseisen.

  • Inleiding in IT-service management (15%)
  • Service Management Systeem (SMS) (30%)
  • De werking van het Service Management Systeem (55%)
  • Examenduur: 60 minuten
  • Aantal vragen: 40 meerkeuzevragen
  • Cesuur: 65% (26 van de 40)
  • Open boek: Nee
  • Elektronische hulpmiddelen toegestaan: Nee
  • Taal: Engels
  • On-line of On-site paperbased

Op dit examen is het Reglement voor de examens van EXIN van toepassing.

e-Competence Framework area RUN: De toewijzing van dit certificaat aan het e-Competence Framework (e-CF®) volgens EXIN.

Nadat je een keuze heb gemaakt voor de examenvorm, plaats je deze in de winkelmand. Vervolgens kun je een keuze maken, uit onderstaande opties, die het beste bij jou past.

e-Coaching:
e-Coaching is een laagdrempelige manier om persoonlijke begeleiding voor je studie te ontvangen, door middel van Microsoft Teams, Google Meet, e-mail, telefoon of Whatsapp. Wij bieden aan: Blok van 3 of 6 uur e-Coaching, 1ste uur intake, daarna per half uur op te nemen.

Andere suggesties…

Jouw ICT staat centraal

Gewoon bij jou op locatie

Voor een eerlijke prijs

X

Studie toegevoegd aan jouw winkelmand.

Maak je studie compleet


e-Coaching 375,00700,00 incl. BTW
Wissen