IT & Service Management

IT-servicemanagement moet in organisaties alomvattend worden beheerd, te veel bedrijven beheren hun IT-services met afzonderlijke teams – een die ontwikkelt en creëert en een andere die deze beheert en onderhoudt. Dit is niet langer geschikt voor de hedendaagse industrieën, waardoor er kwetsbaarheid en kansen ontstaan om te falen.
IT-servicemanagement is de taak van een serviceprovider: met andere woorden, je moet je klanten kennen, weten wat ze nodig hebben en wat je voor ze kan doen.
0
+
Jaar ervaring
0
+
Slagingspercentage
0
+
Locaties
0
+
Ervaren docenten

IT & Service Management examens

ITIL®v3(2011)

Mission & Vision

ICT staat centraal

Gewoon bij jouw op locatie

Voor een eerlijke prijs

Blijf op de hoogte van de laatste cursussen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
itil-no-border
prince2_no-banner-logo
bisl_breed
asl_breed

ITIL® / PRINCE® / PRINCE2 Agile® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The Swirl logo ™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The ITIL® / PRINCE2® / PRINCE2 Agile® Accredited Examination Institute logo is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. ASL® / BiSL® is a registered trade mark of ASL BiSL Foundation. JaHou is een reseller van Courseware van Pink Elephant B.V. en Van Haren Learning Solutions.